Re: AWget i proxy.

Autor: Piotr Oniszczuk (wolodzia_at_kki.net.pl)
Data: Tue 12 Mar 2002 - 21:57:27 MET

ninik_at_dominik.kei.pl (Ninik) wrote:

> Hi!
> Ma ktoś jakąś idee jak dopisać do PMDC komendę żeby obsługiwał proxy?
> Tak sobie to przeglądałęm ocpje i znalazłem co nieco o tym.. a bardzo by
> mi się przydało, tylko nie za bardzo wiem jak to wpisać. :(
> JEst user, jesta pass, ale adresu niet a chyba najważniejszy,

Daj:
W "C:\MPTN\ETC\" dodaj plik txt "wgetrc".
W config.sys "SET WGETRC=C:\MPTN\ETC\WGETRC"

Mój "wgetrc" (dla wget 1.81 !!!):

tries = 20
http_proxy = 172.23.1.33:8080
proxy-user=xxxxxx
proxy-passwd=xxxxxxxxxxx
use_proxy = on
wait = 5
continue = on
ftp_proxy = 172.23.1.33:8080
passive_ftp = on
timeout = 120
progres = bar:force

--
cYa, 3.14iotr/2
Dobry programista wiesza się z programem....