Re: Pad LaunchPad

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Mon 11 Mar 2002 - 14:29:54 MET

mbs wrote:

> W ini był niesamowity bałagan, znaczną część uporządkowałem, reszta
> jutro. Nie sądzę jednak żeby to była wina ini- te są podmienialne (na
> stare) choć podmiana robi trochę bałaganu to wielokrotnie się tak
> ratowałem, a teraz kicha.
>
> W czasie okienkowej pracy Checkini kilkakrotnie dostałem na całym
> czarnym ekranie ciekawy komunikat: WPP ProgramRef-tag11 Buffer too
> small.
Problem rozwiązany - banalna sprawa wymazany wpis w config.sys
set autoatart launchpad, folders - było tylko folders. Jedyna trudność
polegała na tym aby na tak prostą sprawę wpaść. Zmiana została dokonana
w trakcie optymalizacji konfiguracji systemu jednym z programów -
dopiero rozmowa z młodzieńcem, który to robił naprowadziła mnie na
rozwiązanie.
Przy okazji wyczyściłem ze śmieci pliki ini.

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >