Re: In Joy i TPSA

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_sunrise.pg.gda.pl)
Data: Wed 06 Mar 2002 - 11:17:09 MET

On Wed, 6 Mar 2002 09:45:51 UTC, alchemyx_at_uznam.net.pl wrote:

> Za to mam pytanie - czy ktoś próbował odpalić OS/2 pod dosemu albo
> jakimś emulatorem PC, np bochs? VMWARE odmawia w ogóle instalacji,

_Podobno_ (osobiście nie próbowałem) daje się uruchomić na VPC.

> a niestety instalacja nadal nie wychodzi mi w normalnych warunkach
> (dyskietka + cdrom).

Może masz jakowyś nieprawomyślny CD.
Próbowałeś instalować z płytką obecną w czytniku przez cały czas
(jeszcze przed bootem z dyskietek)?

W ostateczności możesz przekopiować całą zawartość płytki na HD i
instalować bez CDROMU. Acha, skoro komuś tam się udało zainstalować,
to rozumiem, że dyskietki instalacyjne są uaktualnione nowymi
sterownikami (pamiętaj, że oryginalny warp 3 ma większość sterowników
z 1994 roku)?

Jak robisz boot z dyskietek, i przechodzisz do commandline to fdisk
widzi całego twardziela?

Marek