Re: Os/2 Nowy

Autor: Presario (pepeles_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 04 Mar 2002 - 21:19:42 MET

> Klient novelowy obsługuje "standardowe" ramki 802.2 i 802.3. Jeżeli nie
jest
> Ci potrzebny dostęp do zasobów serwera (pliki, drukarki) to wywal go,
> a na świat wyjdziesz przez TCP/IP. Konfiguracja tego klienta to fajna
> zabawa. Jak będzie Ci potzebny, to służę pomocą.

To właśnie dla mnie, chcę koniecznie to zbadać - pracujący
klient Novell !
Właśnie zainstalowałem Fix11Pl, to sukces, przyczyną były
gotowe pliki *.cmd z inetu , wskazujące położenie rozpakowanego Fix'a.
Jednak kiedy instaluje netscape4.61 powiad że musz mieć Fix 5 ?
To mi niesodzianka.!?

Pozdrawiam
Piotr
pepeles_at_le.onet.pl