Re: Os/2 Nowy

Autor: Presario (pepeles_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 04 Mar 2002 - 18:48:22 MET

> I sądząc z dotychczasowej rozmowy to dokładnie o to chodziło. Jeżeli się
> mylę, to niech mnie Piotr poprawi.

Przepraszam że tak długo milczałen, żona "zaprosiła"
mnie na wycieczkę i była to propozycja nie do odrzucenia.
Chodziło mi w tej chwili o zwykłe udostępnianie,
stąd początkowe rady były skuteczne.
Bardzo dziękuję wszystkim za zainteresowanie.
Aktualnie usiłuje zainstalować fix11pl, jednak mam pewne problemy.
Ma to być z dysku twardego, chce to zrobić sam, jeżeli nie pójdzie
poprosze o pomoc.
Czasem wyskakuje mi przy uruchomieniu komunikat REQ 0815:
"The program cannot get the connection ID"
Internet wtedy jednak działa z tego kompa, system jest lekko wolniejszy.
Pozdrawiam
Piotr
pepeles_at_le.onet.pl