Re: nowy RSJ

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Sun 03 Mar 2002 - 17:17:47 MET

On Sun, 3 Mar 2002 13:49:18 +0100 (MET), Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>Yamaha scsi 4x 4x 16x
>
>i wlasnie usiluje sobie przypomniec, kiedy ja kupilem. Chyba jeszcze jak nie bylo
>osemek :)

To ma ponad 2 lata. Ja miałem 4x 2x 16x (?) i wytrzymała mi 2,5 roku.
Taka wtedy była technologia. Pierwszym objawem padania były problemy
z odczytem nagranych płyt. Podejrzewałem z początku RSJ-a, nawet
kontaktowałem się z supportem. Po wymianie urządzenia problemy zniknęły
jak ręką odjął.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20