Re: Fwd: [OS/2News] osFree Technology Preview

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Fri 22 Feb 2002 - 16:35:38 MET

On Fri, 22 Feb 2002 09:51:24 +0100 (MET), Bartosz Tomasik (Bart/2) wrote:

>nic nie stoi na przeszkodzie, zebyscie nad tym pracowali ...
> ja tam nie chcialbym uzywac czegos takiego....

Prawde mowiac - musze sie zgodzic. OS/2 to nie tylko WPS i PMShell - to lata pracy
profesjonalistow, ktorzy profesjonalistami nie byli tylko pod wzgledem koderskim, ale
wiedzieli, dla kogo ten system jest tworzony. Linux jest stworzony dla... adminow, a i to
nie jest takie pewne... OS/2 jest zwartym srodowiskiem - natomiast Linux chyba nigdy
nie wygrzebie sie ze swojego burdelu, dopoki bedzie dominowal opensource.
Przypuszczam, ze opensource w OS/2 sprawowalby sie znacznei lepiej, gdyz
programisci znaja standardy. W linuxie standardow nie ma... Na czym maja sie
wzorowac, na emacs, vi czy moze gnomepad? ;)

Naprawde, praca z Linuxem dla OeSowca takiego jak ja jest katorga - bynajmniej nie
przez to, ze ne moge zapamietac polecen, ze nie rozumiem dzialania systemu itp...
Przez to, ze sciagajac program nie wiem, na jak szalony pomysl wpadl jego autor, bo
mam prawie gwarancje, ze nawet jesli jest dobrym programista, to nie ma pojecia o
projektowaniu interfejsu (nie chodzi o graficzny ;)

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
This OS/2 system uptime is 12d 4h 25m 01s 873ms (en).
Emergency mail: lwpiotr_at_tempac.fuw.edu.pl; lewhoo_at_dione.ids.pl