Re: osFree

Autor: Rafał Zawiślak (rafalz_at_box43.pl)
Data: Wed 20 Feb 2002 - 23:36:23 MET

Witam

Bartosz Tomasik Bart/2 napisał(a):

> ja skomentuje! super ze ktos sie za to wzial, to jest dla nas (uzytkownikow) szansa i
> mam nadzieje, ze im sie powiedzie..

A ja przewrotnie powiem, że wolałbym by ktoś się wziął i napisał np.
jakiś softwareowy dekompresor DVD, graficzny program do nagrywania CD
lub 100 innych rzeczy niż przepisywał cały system.

Pozatym po co nowy system skoro praktycznie nikt nie pisze pod niego
nowych programów? Wyjmuję tutaj kilka większych projektów (bo chyba tyle
ich zostało), niewiele wnoszących zresztą do środowiska. Do obsługi
starych programów wystarczy spokojnie Warp 4 z uaktualnieniami lub
eCS...

Moim zdaniem to zła droga skazana z góry na porażkę.

--
zdrówko
Rafał Zawiślak