Re: Informacje dla uzytkownikow pwICQ

Autor: Jakub Gołąb (olorin_at_imladris.chipdrive.pl)
Data: Wed 20 Feb 2002 - 10:32:08 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> W nowej wersji beta, ktora srednio sie nadaje do uzytkowanika, mozena
zmieniac
> skory poleceniem pwICQ2 --skin=nazwapliku.skn

To masz więcej szczęścia niż ja, bo u mnie każda próba użycia innej skórki
niż standardowa kończy się zwisem wszystkiego :-(

> Jednak stare pwICQ cos ostatnio nawala i wiadomosci nim wysylane nie
dochodza.

To mało powiedziane... Niestety obecnie nie nadaje się do normalnego
użytku, chyba że jako wersja nasłuchowa wyłącznie.

Pozdrawiam,

Kuba
olorin_at_imladris.chipdrive.pl