Re: Warp =siec + problem

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 13:13:39 MET

On Tue, 19 Feb 2002, Leszek KUBRAK wrote:

> Teoretycznie nic, ale jak sterownik jest skopany, to mogą dziać się cuda.
> Spróbuj cokolwiek na RTL-8139. Takie karty w detalu są po 40-50 zł.
> Nanowsze sterowniki (ze stycznia) mogę podesłać.
> Te moje wywody wynikają z tego, że (tak wnioskuję z pierwszego postu) cały
> interes działał poprawnie do momentu wymiany karty.
Witam :-)
        Nie dokońca. Kartę wymieniłem dlatego, że nie mogłęm nawiązać
połączenia TCP/IP i Netbeui. Wszystko startowało zato poprawnie. Sterownik
do karty (tak i teraz też) startował poprawnie, service servera też
poprawnie, tylko nie działało połączenie. Karta była widziana z zewnątrz
tylko nic nie przesyłąła, no może czasami wydając polecenie new view na
inny kompie było widać nazwę komputera i nic więcej. Tera TCP/IP pracuje
poprawnie, karta staruje poprawnie, tylko service servera nie chce
wystartować i nie można się wzwiązku tym zalogować, bo , i to ciekawe,
czasami podaje, że niepoprawne hasło, a czasami, że niedostępny kontroler
domeny.
                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95
|--------Telekomunikacja Polska S.A.----------------------------|
|+ +Andrzej Pięta+ +ap_at_koszalin.tpsa.pl ap_at_koszalin.tpnet.pl+ +|
|* * * * Departament, Ośrodek Informatyki w Szczecinie * * * * *|
|--------Obszar Telekomunikacji w Koszalinie--------------------|