Warp =siec + problem

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 11:26:19 MET

Witam :-)
        Kilka dni temu uruchomiłem komputer, zmieniłem kartę sieciową z
ISA na PCI (3Com) i mam dziwną sytuację. Warp postawiony jest jako Domain
kontroler. Przy starcie servera (net start server) pisze, ze nie może
wystartować bo inny proces już uruchamia/uruchomił usługę, lecz ona nie
pracuje. Co z tym zrobić? Czy można zmienić na standalone bez
reinstalacji?
Inny problem z tym związany to taki, że dotychczasowe hasła nie są
przyjmowane. Czy można w jakiś cwany sposób zmienić na inne? Jaka jest
nazwa użytkownika administrator? Naprawiałem już net.acc programikiem
fixacc i nic nie pomogło.
Jakie procesy powinny być uruchomione by komputer poprawnie pracował jako
Domain Controler?
A co działa? TCPIP bez problem, lecz mi zależy na podmapowaniu dysku z
innego kompa, praca po FTp nie dokonca mnie zadowala.
Pomóżcie!!!
                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95
|--------Telekomunikacja Polska S.A.----------------------------|
|+ +Andrzej Pięta+ +ap_at_koszalin.tpsa.pl ap_at_koszalin.tpnet.pl+ +|
|* * * * Departament, Ośrodek Informatyki w Szczecinie * * * * *|
|--------Obszar Telekomunikacji w Koszalinie--------------------|