Re: os2 + mp3 = problem

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 16:06:44 MET

"marek" <marson_at_mlinux.ko.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> mam os2 warp wer4 PL i drobna kolekcje MP3 jak proboje odpalic MP3 za
> pomoca warpamp-a to dostaje komunikat cannot read mp3 song co mam robic
> zeby sobie posluchac MP3 pod OS/2

Masz zainstalowane multimedia, konkretniej DART'a?:)

> ps te same pliki MP3 pod windą i linux-em dzialaja ok

Bywa i tak że pliki są uszkodzone i sobie winamp poradzi a pod osem nie...

> ps2 jestem poczatkujacy jesli chodzi o os/2 wiec jak mozna to prosilbym o
> wmiare dokladne wyjasnienie sprawy

Proszę bardzo :)

> ps3 jaki program polecalibyscie do odsluchiwania MP3 czy warpamp to dobry
> wybor

PM123 (bardzo ładny i skórkowany), Z! (tekstowy ale bardzo przyjemny :))

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl