Re: Takie dwa..

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 13:58:00 MET

lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor Piotrowski) nakombinował(a) coś
takiego:
Chcŕ
> a uzywasz 3 kroli czy shutdownu?

Zazwyczaj zasilaniem i wyłącz... ;)
Trzech króli gdy brat [rzyłązi i chce siedziec (sio do windy).
Shutdown się niemal u mnie nie zdarza :)
MA to jakieś znaczenie?

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl