Re: Os/2 i BxMaster

Autor: Jerzy Michniewski (michniewski_j_at_kielce.home.pl)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 23:24:57 MET

On Wed, 6 Feb 2002 20:59:49 +0000 (UTC), Ninik wrote:

>"Jerzy Michniewski" <michniewski_j_at_kielce.home.pl> nakombinował(a) coś
>takiego:
>
>Postaraj się zostawić to na 20 minut, z nóż siekiera zmieniają się jakoś
>zasoby k. sieciowej i nie może dostać numerka z dhcp. A jak nie może to mu
>schodzi upewnienie się o to... Spróbuj poza tym wyciągnąć tą sieciówkę.

Jak się okazało, to był najzwyklejszy konflikt przerwania sieciówki i
dodatkowego kontrolera UDMA. Zmylił mnie komunikat przy starcie w trybie
tekstowym, ale wtedy odpalany był stary IBM1S506, który nie widział dysku.
Swoją drogą byle winda nie ma problemów ze współdzieleniem przerwań, a pod
OS2 połowę slotów PCI trzeba zostawić pustą.

>Jest już 1.4.0 - to może zacznij od tej wersji.

Dani już od dawna obsługuje te kontrolery.

Pozdrawiam
Jurek Michniewski