Re: Wirusek.

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 17:41:42 MET

On Thu, 7 Feb 2002 16:02:57 +0100 (MET), Adam P aszczyca wrote:

>Injoya, coby z IPsecem chodził.

W InJoyu (zakładam, że masz odpowiednią wersję) ustawiasz tylko wajchę
i podajesz ścieżkę do pliku konfiguracyjnego IPSeca. Dodatkowo musisz mieć
serwer PLUTO, polecam zajżeć na strony FX-a poświęcone IPSec. Tam jest
również aktualny PLUTO pod OS/2.
Przepraszam Cię bardzo, ale swoich plików konfiguracyjnych nie mogę
udostępnić (myślę, że rozumiesz). Były zresztą wyprowadzone wprost
z przykładów zawartych w InJoyu.

Jeżeli dalej będziesz miał problemy, służę pomocą.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21