Os/2 i BxMaster

Autor: Jerzy Michniewski (michniewski_j_at_kielce.home.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 18:53:10 MET

Witam
Nabyłem ostatnio płytę MSI BxMaster, chipset BX z dodatkowym kontrolerem
UDMA66 Promise (PDC 20262), czyli razem 4 złącza IDE do 8 urządzeń. Kiedy
podłączyłem dysk do kontrolera UDMA66, to OS nie wstaje. Po Alt F2 wypisuje
wszystkie sterowniki i zwis po komunikacie o prawidłowym zainstalowaniu
sterownika karty sieciowej.
Po ALT F1 i F2 dostaję komunikat, że system nie może dostać się do dysków.
Inne systemy startują w tej konfiguracji bez problemów.
OS z dysku przypiętego do zwykłych IDE obsługiwanych BX-em wstaje bez
problemów.
Czy ktoś z Was ma doświadczenia z takim sprzętem?
Ps
  Sterownik IDE to DANI 1.3.10

Pozdrawiam
Jurek Michniewski