Re: Nowa Mozilla :)

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 00:29:50 MET

lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor Piotrowski) nakombinował(a) coś
takiego:
> Powiem szczerze, ze mi w 0.9.7 nic nie brakowalo - tutaj wyglada na to, ze
> nie moge skina przelaczyc, ale da sie przezyc. Ogolnie jestem zadowolony,
> gdyby tylko to tyle pamieci nie zarlo...

0.9.7 ma dwa bugi konkretne:
+ przy pokazywaniu większych połaci z przezroczystym tłem pokazuje to tło
w 256 kolorach (jak rozjechana żaba to wygląda)
przy poszukiwaniu w 0.9.4 wyniki masz w dwóch okienkach... a w 0.9.7 to
jedno dziwnie puste :( (przynajmniej przy guglu którego używam)
Dlatego odpada, zaraz idę się bawić 0.9.8 :)
A noż siekiera poprawili :)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl