Re: Nowa Mozilla :)

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 14:24:20 MET

info_at_infokub.com.pl (Leszek KUBRAK) nakombinował(a) coś takiego:

> No to taki tip/trick.
> W autostarcie zrobić cień do Mozilli z parametrem -turbo.

Nie wiem jak u was ale u mnei nieodwołalnie to powodowało uruchomienie
mozilli w sesji bezkontrolek i niczego, poza tym ukilować się ledwo co
dało ;)
Ale nic, może miałem akurat wtedy wersję z siakimś bugiem ;)
A dramat wolnego łądowania mozilli polega chyba najbardziej w jej danych -
tam gdzie ie sobie ma coś niezmienne tam w mozilli wszystk omożna usatlić
i to trwa, poza tym np takie skiny są łądowane z jar'a a to trzeba chyba
mu rozpakować do pamięci.

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl