Re: SDI i Win 2000

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 13:39:32 MET

"colins" <agassi_at_space.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> co mam zrobic zeby nie restartowal mi sie komputer w czasie polaczenia z
> internetem SDI (HIS) mam windowsa 2000 i restartuje mi sie komputer co
> 30-60-90 minut są moze jakies nowe sterowniki pod win 2000 dla hisa lub
> jakas dobra konfiguracja polaczenia ? prosze o odpowiedz lub kontakt na gg
> #506674

Wywal to gówno i zmien system na os/2
Nie wiem jak inni ale ja nie moge zyc bez niego - w windzie wszystko jest
takie nietrwale i jakos nie mozna mu ufac...

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl