Nowe SDD i białe ikonki? I trochę więcej...

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 01:28:37 MET

Hi!

tak ostatnio sobie przeinstalowałem system z pl na uk. Jako że już jest
angielski to zapodałem mu fixpacka 15. czyli stał się warpem 4.5 ;)
Potem za pomocą rsu zainstalowałem sobie ddpackII. I na końcu sdd. Za sieć
się jeszcze nie brałem, bo już tu napotkałem trudności w formie
dyskietkorobienia, a jak wspominałem krucho u mnie z stacją...

Dlatego pierwsze pytanie: zna ktoś gdzieś w sieci miejsce gdzie mogę
znaleźć pakiety rsu fixów oesowych sieciowych (tcpip, stack, mpts16,
mpts32 itd...)? RSU jest pięknym instalerem. Aż się dziwię czem tym nie
poazakładałem wszystkich fixów (15 dałem sobie z dysku). I żal by było
gdyby to było jednak wyłącznie do fixpacków systemowych i ddpacków...
A teraz odiweczne pytanie: które fixy?
Aha... na os2site jest link do tcpip 4.3, dziwne bo myślałem że mają to
tylko wybrańcy z software choice. Jest tam mój wymarzony server dhcp? Jak
tak to stawiam router na oesie bo freesco mnie dobija...

Drugie pytanie jak w temacie... Otóż przy okazji wszelkiego ustrostwa
zainstalowałem sobie sdd 7.0 beta 45. No i nie wiem co i dlaczego ale
widzę białe ikonki w systemie. Nie tylko w pmmailu w drzewku katalogów,
ale ogólnie w systemie. Nawet w pmview to samo! też tak macie? jak temu
zaradzić?

Kolejna sprawa. to z mozillą.. napisałem na bugerownie w sprawie tego
okienka z opcjami (polecam jak macie jakieś problemy - bardzo mili
ludzie), ale po przeinstalowaniu wszystko sie unormalizowało. Miałem
jeszcze jednego buga. Otóż mozilla nie potrafiła porządnie wyświetlić tła
tła, jeśli to pierwsze tło miało elementy przezroczyste. Odesłali mnie
panowie do najnowszego builda i owszem, już dobrze, ale za to mozilla nie
schodzi na mniej niż 100% obciążenie procesora cokolwiek bym nie robił...
znaczy się zeszła - kiedy zacząłem wczytywać stronę. Poza tym opcjami mnie
nei słucha :( Też tak macie?

Może mi ktoś dać stronę PwIcq? Mi wcieło bookmarki starej szkapy...

Dzięki za wszelkie odpowiedzi :)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl