Re: Wirus?

Autor: Piotr Bartecki (piotr.bartecki_at_ab.pl)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 11:16:31 MET

To nie dokładnie tak. "Robak rozsyła się za pomocą poczty elektronicznej
do adresatów odnalezionych w książce adresowej systemu Windows oraz w
bazie użytkowników ICQ, dlatego też zarówno w polu From:, To: jak i
został email z robakiem. Do wysyłania się używa własnego silnika SMTP,
zatem może się rozsyłać również z komputera, na którym nie jest
zainstalowany żaden program pocztowy." to z serwra MKS przerabiałem ten
alarm parę dni temu. Więcej na www.MKS.com.pl. Może poprzypałętać "myparty".