Re: APM a KT133a

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Thu 31 Jan 2002 - 19:57:48 MET

info_at_infokub.com.pl (Leszek KUBRAK) nakombinował(a) coś takiego:
> Wysłałem na priv. A tak w ogóle, to przez pewien czas jeszcza na Warpie 4
> + fix 11 + DD pack 1 używałem tego z takim programikiem japońskim HAPM.
> Znalazłem to na Hobbesie. I mogłem komputerek wyłączyć, uśpić...

Odebrałem i potestowałem: warp 4pl + fix 11 bez żadnych ddpacków i ten
driver i chodzi idealnie - wyłącza się i usypia kiedy chcę :)
A ma ktoś programik który... wyłączy mi komputer o jakiejś tam godzinie,
albo po skończonym jakimś zadaniu?

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl