Mozillaty problem...

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Thu 31 Jan 2002 - 14:36:00 MET

Hi!

Tak się bawiłem kiedyś Mozillą i potem wszelkie wywaliłem, bo
potrzebowałem miejsca. W każdym razie muszę teraz znów skorzystać więc
instalacja i... tu problem, bo jak wszystko się już rozpakuje to się
pokazuje menu takie kochane tylko że strasznie małe... :( Nie ma nic jak
zrobić... :(
Znaczy się program sam z siebie się ładuje tylko preferences jest w tak
małym okienku że nic tam nie widać..
Wywaliłem dwie linijki z configa oby przestawić na standardowe
wyświetlanie (znaczy się ikonki normalne, nie miałe, rozmiar czcionek i
podobne). Wiele skrzaczałych okienek wróciło do normy, prócz tego
jednego... :(
Macie jakieś pomysły?
JAk wyczyścić wszelkie ustawienia mozilli? Jak powiększyć mu to okienko?

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl