Re: Pady OS/2

Autor: Tomasz Szcześniak (tszczesn_at_pay.com.pl)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 21:01:15 MET

Dnia Tue, 29 Jan 2002 12:32:03 +0000 (UTC), Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
napisał(a):

> A w postaci dyskietkowej czy może takiej fajnej jak Przemek Pawełczyk miał
> na krążku? Znaczy się instalowanej przez cmd'ka? :)

Ja znalazłem na hobbesie coś takiego jak SimplyFix - GUI-owa aplikacja, odpala
się okienko, trzeba podać ścieżkę do katalogu tymczasowego, ścieżkę do plików
.?dk, ścieżkę do archiwum, nacisnąć 'Start' i pójść na kawę. Po powrocie system
jest zafiksowany :) Diunpacka i resztę narzędzi zawiera w sobie.

--
Tomasz Szczesniak
tszczesn_at_elka.pw.edu.pl - Nie używać, niedługo go stracę