Programy do monitorowania napięć ew. wiatraków

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Tue 29 Jan 2002 - 16:35:22 MET

Hi!

Mam i używam sobie STHWMon'a 0.18B
do dostania na www.nord-com.net/s.milcke
Program freeware, pokazuje napięcia, temperatury i obroty wiatraków.
można ustawiać alarmy wszelkie w zależności od tego co się stanie (np
temperatura za duża, watrak zbyt wolno chodzi itp..)
Nie wykorzytuje soft całej mojej płyty bo np mam podłączone dwa wiatraki z
sześciu możliwych, a pokazuje mi obroty tylko tego z procesora (a na
drugiego jest miejsce). Poza tym czasem gubi plik ini sobie program...
Ogólnie polecam :)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl