Re: Pady OS/2

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Tue 29 Jan 2002 - 08:51:13 MET

On Mon, 28 Jan 2002 22:44:31 +0100 (MET), Tomasz Szczesniak wrote:

>Fixy to wiem (ale mam problem, bo prędzej mi system zwiśnie niż uda mi się to
>ściągnąć...), ale skąd wziąść kernel? W IBMie nie widziałem (proawdę mówiąc i
>nie szukałem :) Co jest poprawione w nowym jądrze?

Odsyłacze i opisy do aktualne jądra oficjalnego :

http://ps.software.ibm.com/pbin-usa-ps/getobj.pl?/pdocs-usa/fixnews.html

Fix 15 do ściągnięcia szybko i bezboleśnie :

ftp.icm.edu.pl/mirrors/hobbes.nmsu.edu/pub/os2/system/patches/fixpack/warp_4/fp15.zip

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21