Pady OS/2

Autor: Tomasz Szczesniak (Tomasz.Szczesniak_at_p134.f127.n480.z2.fidonet.org)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 22:30:01 MET

Hello Przemyslaw.

28 Jan 02 07:20, Przemyslaw Dobrowolski wrote to All:

 PD> Która wersja SDD?

7.0.4

 PD> A poza tym, jaki masz sprzęt?

Płyta Asusa P2B-LS (z wbudowanym SCSI Adapteca 7880 i Lanem 10/100, ale nie
pamiętam typu, chip Intela), dodatkowo druga ISAowa sieciówka 10Mbit Realteka,
Grafika S3 Virge GX2, Modem Zoltrix ISA (nie używany na razie), Tuner
FlyVideo98, SB16Pro na ISA, 192MB, procesor C333 nie przetaktowany.

 PD> WarpMedia
 PD> tylko u Ciebie.

No to nie wiem czemu. Dodatkowo naciśnięcie 'stop' przy odtwarzaniu filmu
wywala playera (ale ikonka całoekranowa zostaje)

Tomasz