Odp: Re: pytanie o Divx pod Os/2

Autor: Jan Gromadzki (jg_wp_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 15:18:35 MET

Dnia 27-01-2002 o godz. 19:38 Przemyslaw Dobrowolski napisał(a):
[...]
> WarpVision używał kodeków Windowsowych, natomiast teraz ma kody opendivixa.
Ale jak masz procesor 400 MHz i mniej to sobie na tym nie poogladasz, trudno mówic o plynnym ruchu. Lepiej to wypada w WarpMedia - na tej samej maszynie i kodeku odtwarzanie jest plynniejsze niz pod winda, ale za to dzwiek nie chce sie synchronizowac z obrazem (przynajmniej u mnie), czyli tez do bani.

JG

Weź udział w konkursie i wygraj komputer lub 10 000 zł! < http://konkurs.wp.pl/inteligo/ >