Re: VisualAge for Smalltalk 5.5

Autor: Jacek Juskowiak (jatsek_at_wp.pl)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 09:20:00 MET

Nie ma najmniejszego klopotu z uruchamianiem programow
napisanych w Smalltalk'u na komputerach gdzie tego srodowiska
nie ma. Najzwyczajniej w swiecie generujesz wersje wykonywalna
'exe' swojego programu, VAS poza execiem wygeneruje tez
wszystkie inne pliki potrzebne do uruchomienia programu (miedzy
innymi wersje 'light' wirtualnej maszyny Smalltalka).
Co do wydajnosci tych programow to nie mozna chyba miec
wiekszych zastrzezen. Szczerze powiedziawszy nie wiem czy
bylbys w stanie powiedziec czy programy, ktore stworzylem zostaly
napisane w Smalltalku czy C++. Bardzo chetnie ze Smalltalka
korzystaja firmy telekomunikacyjne oraz wojsko. Nie moze to
wiec byc produkt zly... ;-)

"Lech Wiktor Piotrowski" > Powiedz mi jedno - smalltalk to jezyk
interpretowany. JAk wyglada dzialanie programu