Re: Problemy z instalacj Ľ Warpa

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 07:50:28 MET

On Thu, 24 Jan 2002, Leszek KUBRAK wrote:

> On Thu, 24 Jan 2002 02:16:23 +0100 (MET), Michal Margula wrote:
>
> <. . .>
> <. . .>
>
> Prędzej dokładnie odwrotnie. Ale do rzeczy.
>
> Polecam adres (UWAGA : jeżeli zobaczysz złamamany w dwóch wierszach to sklej)
>
> http://www7.software.ibm.com/2bcprod.nsf/WebCat?OpenView&Start=1&Count=300&Expand=26.2#26.
> 2
>
> Jak by nie było, to w czasach gdy robiono Warpa 3 standardem były dyski 200-400 MB,
> a o DVD to chyba pierwsze sny i to nie napewno. Tak więc musisz uaktualnić
> dyskietki startowe. Powodzenia.
 to powyżej to popierwsze i przy okazji sprawdź czy CyDROM nie jest na
drugim kanale. Wiem jak kiedyś instalowałem Trójkę to właśnie tu miałem
problem.
                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95
|--------Telekomunikacja Polska S.A.----------------------------|
|+ +Andrzej Pięta+ +ap_at_koszalin.tpsa.pl ap_at_koszalin.tpnet.pl+ +|
|* * * * Departament, Ośrodek Informatyki w Szczecinie * * * * *|
|--------Obszar Telekomunikacji w Koszalinie--------------------|