Re: Zamach na Warpserver

Autor: MPSC NewsGateway-MPSCSN1 (MPSC_NewsGateway-MPSCSN1_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 09:05:16 MET

Michał Morawski wrote:

> Jedyne, co mi przychodzi do głowy, to że klient OSowy robi prawidłową
> translację 1250(klinet)->852(serwer), ale gdy serwer jest na 437, to mam
> kłopoty. Sprawdzę, ale dopiero po południu. THX!

Nie sadze, w serwrze SMB od Linuxa takze dla kilenta Windoze ustawia sie
852. Windows sa shizofreniczne - GUI uzywa CP1250, DOS (bo o nim
wlasciwie mowa w konfiguracji tego serwera SMB) i tak jakby wywodzacy
sie z niego podsystem sieciowy (sa pewne przeslanki po temu :-)) uzywa
CP852.

--
Wojciech Gazda