W ramach ciekawostki :)

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Tue 22 Jan 2002 - 23:21:15 MET

Hi!

Przy zmianie z k6/2 na Durona (płyta i procesor):
Windows - pierwszy start znalezione masę nowych urządzeń, dużo ciekawego,
nowa grafika, nowe wszystko itd. Koniec końców i tak się powiesił nie
dając żadnego rezultatu. Po trzecim restarcie zrezygnowałem i wziąłem się
za reinstal.. I tu niespodzianka - nie da się tego przeinstalować przy
założeniu, że nie ma się podpiętej stacji dysków (rąbie się przy dysku
jakiś błąd i nie da się pominąć "cofnij" :>) - szybkie leczenie spod warpa
i przynajmniej to ruszyło. Po godzinie roboty jest w porządku.

Os/2 - pierwsze uruchomienie - internal revision error :(
Przy załadowaniu z pokazywaniem plikó okazałos się, że przyczyną jest
sterownik do k6/2, po wywaleniu od razu wystartował bez problemu :)

I teraz pytanie - co mam sobie dołożyć do systemu z założeniami nowego
sprzętu? Gdzie mogę to dostroić i sprawdzić?
Drugie pytanie to na temat sterowników - jest coś na hobbesie, ale...
zastanawia mnie to właśnie, jak to zainstalować poprawnie? Macie pewnie
niejeden więc powiedzcie mi o co chodzi w tej trzeciej linijce (wywoałnie
jakiegoś programu) no i co mu podać by było najlepiej ;)
I jeszcze jedno, znalazłem jakieś ustrojstwo do kontroli wiatraków i
podobnych elementów płyty (chyba temp procka..) - chodzi to komuś? Bo mi
za żadne skarby nie chce :( System się wiesza i po chwili wyskakuje
okienko z ubijaczem procesu... Płyta ma miejsce na do 6 wiatraków - może
to dlatego?

Oczywiście warp 4pl_at_11, a płyta abita k7a, proc duron :)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl