Re: do sprzÓtu

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 12:25:09 MET

Witold Luty wrote:

> Przepraszam za natręctwo, rozumiem, że KT-133
> w każdej wersji jest o.k., tylko z ograniczeniem
> szybkości pamięci, zaś wszystkie inne płyty
> dla AMD nie działają.

tego nie wiem. nie mialem okazji uzywac czegos innego niz KT133
(oprocz inteli sisow itp) pod jakimkolwiek systemem.

> Co natomiast z Intelem ? czy nikt nie używa i850
> i Pentium 4 ?
> (czy to znaczy, że to też nie działa, jak i815 ?)

ja na p4 sie nie rzucalem ze wzgledu na rambus. nawet jak p4 robi
z sdramem, to sie zatyka na transmisji. poki co chyba nic
nie obsluguje w pelni ddr i p4. ddr jest uzywane jak zwykly sdram.
w takim ukladzie wole amd'ka lub celerona.

> Parę osób ma jak zrozumiałem kupiony eCS,
> czy producent podał jakieś wytyczne dotyczące
> kompatybilności tego ?

a zebym to ja wiedzial. do tej pory uzywam warp4 connect, bo taka
wersje mam zakupiona. ecs znam tylko z opowiadan ale boje sie
zainwestowac. szkoda mi forsy na niepewne zabawy.