Re: Pytania o sprzŠt

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 20:08:19 MET

On Tue, 15 Jan 2002 17:15:33 +0100 (MET), Rafa Zawi lak wrote:

>Jakie ograniczenia maja bety? Czy wystepuje wsrod nich czasowe? Jesli
>tak to odpada.... Jaka byla ostatnia wersja od ibm-a za darmo (mam
>7.04)? I co to takiego SDD/SE?

Beta ma ograniczenie 30 dni (o ile dobrze pamiętam).
SDD/SE - SDD Special Edition czyli wersja IBM-owa. Ostatnia jest 7.07,
niestety dostępna przez Software Choice lub dla użytkowników eCS.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21