Re: jaja nieprzecietne

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Sun 13 Jan 2002 - 14:32:04 MET

On Sat, 12 Jan 2002 23:23:59 +0100 (MET), Przemyslaw Dobrowolski wrote:

>On Sat, 12 Jan 2002 20:10:20 +0100 (MET), Lech Wiktor Piotrowski wrote:
>
>[....]
>
>Miałem taki sam problem wiele razy. Po prostu po rescie zrób "Reset configuration
>Data" w PNP/PCI Configuration (chodzi o NMI)) i wtedy ALT-F1 F5 i startuje.
>Pamiętaj, że w OS/2 bus masternig zaczyna działać właśnie przy pokazaniu tła
>desktopu (startowania PMSHELLa) i jeśli coś zmieniło NMI (najczęściej przy
>wcześniejszym uruchomienu Win$$) to sorry... OeS nie wstanie.

Juz myslalem, ze to to (chociaz windozy nie mam), ale niestety...

Wykrylem jednak, ze wystarczy, ze wystartuje PMShella bez WPS (z samym
satrtup.cmd) i po prostu nacisne trzehc kroli, a wszystko sie urcuhamia nastepnym
razem... Przedziwne...

Zastanawiam sie, czy to moze miec cos wspolnego z jakims niekontaktowaniem na
plycie - gdyz zaczelo sie w okolicach tego, jak wkrecilem nowy dysk do kompa
(przedtem trzymalem go na zewnatrz) - czyli pobawilem sie wtyczkami... Ale wtedy
rozwiazanie nie byloby tak bezsensowne...

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
This OS/2 system uptime is 0d 0h 03m 47s 236ms (en).
Emergency mail: lwpiotr_at_tempac.fuw.edu.pl; lewhoo_at_dione.ids.pl