Re: WarpGadu 0.01(prepreprelease) do ściągnięcia.

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 00:38:20 MET

dobrawka_at_asua.org.pl (Przemyslaw Dobrowolski) nakombinował(a) coś takiego:
> Zdecydowałem się wypuścić klienta GaduGadu (pomimo wielu niedociągnięć,
> jest już użyteczny).
> Klient gadu-gadu (PMowy) jest do ściągnięcia z
> http://www.asua.org.pl/~dobrawka:

Jak u mnie to wyglądało tak: Program się odpala i niby chodzi, jednak nie
pokazuje mi nikogo połączonego :(
Poza tym po jakimś czasie obciążenie mi skacze na 100% i mimo że rpogram
chodzi to jednak tylko na zamknięcie się kwalifikuje.. :(
A szkoda, gdybym się znał jakoś na tym to bym mógł jakoś pomóc, a tak
jestem bezsilny - najwyżej potestować mogę...
A to chyba ostatni program który mnie zmusza do Windows czasami... (no
niektórzy są za głupi na icq...)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl