Re: VPC dla OS/2

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Sun 09 Dec 2001 - 12:56:45 MET

On Sun, 9 Dec 2001 11:19:37 +0100 (MET), Przemyslaw Dobrowolski wrote:

>Witam!
>
>Wpadł mi w ręcę VPC w wersji Preview. Przyznam, że dawno mi tak szczęka nie
>opadła jak przy instalacji różnych systemów pod OS/2.

Powiem szczerze, ze mi tez "w rece wpadla". Przeczytalem: minimalne wymagania
P266 MHz. Ja mam K6 200 MHz, ale zainstalowalem. Instalacjia windozy 95 - okolo
godziny, jednak oplacalo sie - daje sie korzystac. Dialogi wyswietlaja sie doscy dlugo,
ale mam wrazenie, ze niektore operacje zwiazane z procesorem ida sprawnie - jak np.
rendering animacji 3d do pamieci (nie na ekran). Sama animacja nie dziala plynnie - w
porywach do 1 fps... Ale z programu 3DLive daje sie spokojnie korzystac :) Mysle, ze
worda 97 tez moznaby uruchomic - i o ile ktos ma cierpliwosc do czekania z 10 sekund
na wyswietlenie sie dialogu open/save, to prawdopodobnie spokojnie mozna
korzystac - na moim K6 200, ktore to jest slabsze od minimalnych wymagan ;)

BTW. Zwiekszenie rozdzielczosci wirtualnego peceta do 1024x768 nie zmienilo
predkosci pracy - to jest naprawde ciekawe.

Ogolnie wykrylem trez juz 2 bugi, z ktorych jeden konczy sie trapem ;) Pozatym VPC
zamyka sie w srodku instalacji directX 8.0... Ale i tak jestem pod wrazeniem.

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
My home OS/2 system uptime is: : 0d 18h 53m 27s 279ms (en).
Emergency mail: lwpiotr_at_tempac.fuw.edu.pl; lewhoo_at_dione.ids.pl