Pomocy

Autor: Piotr Bartecki (bartp_at_ab.pl)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 13:00:22 MET

Witam,

przymierzam sie do zrealizowania swojego marzenia czyli zaprojektowania
i zbudowania sieci lokalnej z dostepem do sieci rozleglej opartej na
serwerze na platfomie Intel'a z systemem OS/2 Warp Server i stacjami
klienckimi pracującymi pod OS/2 (chyba ze mozna korzystajac z Workspace
On Demad chyba tak to się nazywa podlaczac sie do tego serwera z
stacjami pracujacymi pod innymi systemami np linux'y, windows'y i inne).
Kiedys moje zainteresowanie OS/2 było czysto

hobbystyczne potem niestety z braku czasu poszło w odstawke (teraz
postaram sie nadrobic zaleglosci). Sentyment cały czas był i jest
(posiadam oryginalną wersję OS/2 Warp 3 i 4 oraz wersje instalacyjne
OS/2 Warp Server i jeszcze troche innego oprogramowania pod ten system).

Jeszcze troche konkretów - teoretycznie mam juz dobrane urzadzenia ale
wszelkie wskazowki beda bardzo cenne. Generalnie nie mam ograniczen
cenowych przy realizacji tego projektu. Zwracam sie z ta prosba na
szerszym forum dlatego ze chce aby ten projekt zostal stworzony przez
pasjonatow systemu OS/2 jakim i ja jestem.

dziękuje ze uwagę i pozdrawiam wszystkich

--
Piotr Bartecki (NINer)
piotr.bartecki_at_ab.pl