Re: SBlaster16

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Thu 03 Jan 2002 - 05:32:48 MET

Ninik wrote:

> mbs_at_granit.univ.szczecin.pl (mbs) nakombinował(a) coś takiego:
>
> Wejdz do instalacji selektywnej i zainstaluj ją, wraz z całym mmos2.
Tak mi powiesiło system, stąd wnioskuję, że należy odinstalować
istniejące MMOS2 poprzez deinstalację selektywną i następnie zrobić
ponowną instalację całości - a miałem nadzieję, że jak wiele innych
rzeczy poprostu można dodać do configu..:(
Jak tylko czas pozwoli to się tym pobawię - teraz muszę nadrobić
świąteczne leniuchowanie i przedświąteczną rewolucję.

KURDE !!! Już NOWY ROK !!!

ZDROWIA i SZCZĘŚCIA wszystkim grupowiczom !!!

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >