Netszkapa mi nie wstaje...

Autor: Jan Stoőek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Sat 29 Dec 2001 - 23:37:54 MET

Witam,

        Udalo mi sie skaszanic patrycje startowa z Warp 4. Zainstalowalem od
poczatku Warp4, zainstalowalem FP 9 US (BTW - jaki jest aktualny?),
otworzylem pliki .INI, CONFIG.SYS, %ETC% itp. z robosave'a i okazalo
sie, ze nie wstaje netszkapa 4.61 - uruchamia sie i zawisa (widze
proces, ktory moge zabic) nie wyswietlajac okien. Przeinstalowanie
netszkapy (od zera, tzn. po wykasowaniu calego katalogu NS) nie
pomoglo. Co ciekawe, w analogiczny sposob nie wstaje rowniez Opera
5.2ß2 i mozilla-os2-vacpp-0.9.7. Wstaje natomiast antyczna Netszkapa
2.02.

        Nie instalowalem na razie zadnych cudow oprocz FP, DANI oraz
XWorkplace.

        Czy ktos sie spotkal z czyms podobnym? Mam wrazenie, ze ta operacja
zdowngrade'owala jakies biblioteki, z ktorych korzystaja
przegladarki... albo cos sie rozjechalo w INI...

        Inny dziwny objaw to to, ze komputer mi sie nie chce zamknac. Ani
systemowy shutdown (z menu pulpitu ani z warpcenter) ani shutdown.exe,
ktorego czasem uzywalem) niczego nie zamykaja. Dopiero
extended-shutdown z XWorkplace pomoglo...

        Uprzedzajac ewentualne pytania: mam zainstalowanych sporo aplikacji,
ktorych nie mialem czasu instalowac ponownie. Byly na innej partycji,
wiec przezyly... udalo mi sie odzyskac pulpit, prawie wszystkie
obiekty, warp-center (co prawda sprzed kilku miesiecy, bo dawno nie
robilem backupu). tylko cienie szlag trafil - przynajmniej niektore.
Praktycznie wszystko dziala oprocz tych nieszczesnych przegladarek.

PS. Jaki jest najnowszy dzialajacy fixpack i java?

PS2. Co sie dzieje z teamos2.org.pl? padlo?

--
Pozdrawiam,
Jan.