SBlaster16

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Fri 28 Dec 2001 - 02:02:16 MET

Próbowałem na jednej z maszyn zmienić kartę z Opti 929 na SB16(chip
Vibra16xv) i jakoś dziwnie protestuje - nijak nie chce się zainstalować
. Niby jest w zestawie (jako SB16), ale nie wskakuje po instalacji.
Zmusiłem ją tylko do odtworzenia płytki dżwiękowej, ale to świadczy
tylko o tym, że wzmacniacz karty działa, a reszta niekoniecznie. Jak
wywaliłem multimedia (przez F8 i odpowiednie rem'y w configu) to system
zgłupiał i w czasie startu nie chciał uruchomić linii SET
RUNWORKPLACE=E:\OS2\PMSHELL.EXE - czyli wisiał. Oczywiście zastosowałem
powrót przez FC i copy MMOS2 z CD.
Ki czort? - odinstalowywać MMOS2? czy też oddać kartę.

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >