Internet Adventurer

Autor: Ninik (ninik_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 24 Dec 2001 - 22:59:18 MET

Hi!

Jest to mój pierwszy mail spod internet adventurer'a :)
Ciekaw jestem jak ten soft się będzie spisywał. Odgrzebałem to w
czeluściach wszystkiego i jeszcze nie zdążyłem pobawić się nim. Może
akurat okaże się fajniejszy od pary pronews & pmmail :)
Testował to ktoś?

Dla niezorientowanych jest to pakiet internetowy. Zawiera:

- www (psińco! - prędzej czy później pyta czy chcesz uruchamiac przez to
webexplorer'a czy netscape)
- irc (niby irc a jakiś taki... skąpy choć zainteresował mnie troszkę,
ale za żadne skarby nie dostałem się nawet na #os/2pl bo twierdzi że nie
ma takiego kanalu, na jakiej podstawie?)
- news (właśnie testuję)
- email (pointegrowany z powyższym...)
- www checker (który mi nie działa - tweierdzi ze moja strona zmienia
sia caly czas)
- ftp, telnet (ktore tez wcale nie działają więc pewnie ich nie ma na
prawde lub na zasadzie www)

wszystko to na www.inetadv.net

CU

(bez siga, bo mi sie nie chcialo do pliku dawać w pytał :))