Re: Tutorial do gpi...

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Mon 24 Dec 2001 - 12:21:13 MET


On Mon, 24 Dec 2001 12:10:26 +0100 (MET), Przemyslaw Dobrowolski wrote:

>On Mon, 24 Dec 2001 11:51:58 +0100 (MET), Lech Wiktor Piotrowski wrote:
>
>>na wszelki wypadek pokazuje wiekszy kawalek. To jednak chyba nie jest wieszanie,
>>tylko wieksze przestoje - budzi sie po jakims czasie. A ze wczoraj mialem duzy swap,
>to
>>moze wygladalo jak wieszanie. Wszystko jedno, cos nie tak:
>
>> case WM_PAINT:
>> {
>> POINTL a={0,0}, b={100,100};
>> char tekst[]="This is a sample multiline text I wonder if I could make it scrollable?
>>Anyway, I'll try";
>> GpiMove(hps, &a);
>> GpiCharString(hps, sizeof(tekst), tekst);
>> break;
>>
>> }
>
>A gdzie stworzenie hps'a? Może by tak BeginPaint?
>

Tworze go w WM_CREATE, ale moze sie nie przenosi...

Hmm, ale wydaje mi sie, ze ze stworzonym hps tez sie wieszal. sprawdze. Zreszta,
niemoglby sie rysowac bez hpsa chyba

---------------------------------------------------------------------------------------------------
Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
My home OS/2 system uptime is: : 0d 1h 54m 04s 378ms (en).
Emergency mail: lwpiotr_at_tempac.fuw.edu.pl; lewhoo_at_dione.ids.pl
---------------------------------------------------------------------------------------------------



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 15:34:10 MET DST