Re: Tutorial do gpi...

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_asua.org.pl)
Data: Sun 23 Dec 2001 - 23:34:18 MET

On Sun, 23 Dec 2001 23:29:28 +0100 (MET), Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>Znowu postanowilem usiasc nad tym nowym MLE i znowu w zasadziewiem, ze nie
dam
>rady, bo za malo czasu a i umiejetnosci z pewnoscia tez ;) Wystarczy, ze sie
>zastanawiam, jak odswiezac tylko kawalek okienka, a nie cale i mi to nie wychodzi ;)
>Ale to pewnie przez to, ze nie chce mi sie przeczytac helpa od poaczatku do konca ;/

Hmmm... Co Ci poradzić. Wiesz, że w WinInvalidateRect podaje się prostokąt który
należy odświeżyć. Wiesz, że można powiedzieć systemowi, że prostokąt nie
potrzebuje odświeżenia WinValidateRect... Są też regiony... ;)

Myślę, że to co robisz nie jest już tutorialem. Więc rzeczy które chcesz zrobić są na
wyższym poziomie... Ale, dokładnie, sprecyzuj algorytm to chętnie pomogę.

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl - ICQ: 18642806
Asua Programmers http://www.asua.org.pl
TeamOS/2pl http://www.teamos2.org.pl
This OS/2 system uptime is 0d 3h 02m 03s 671ms (en).