Re: problem z VAC 4.0

Autor: Bartosz Tomasik (Bart/2) (Bart2_at_teamos2.org.pl)
Data: Sun 23 Dec 2001 - 13:05:54 MET

>Niektorzy twierdza, ze to gui jest genialne, szczegolnie do duzych projektow. Powiem
>szczerze - mi sie tez podoba ;) Przyszlo mi do glowy, ze VACek mogl nie chodzic na
>driverach matroxa, tylko na SDD - musze znowu przeinstalowac ;/

kod tworzony w VAC'u 4 jest kompletnie nie przenosny... zobacz opis ktory byl w
OS/2ezine - kosmos...

pozatym wymaganie jakie to ma to hehehe

a pozatym widze, ze lubisz jak jest duzo bajerow :>> to tak jak z Win* - na serverze
koniecznie musza sie animowac okienka i menu, bo bez tego siec nie bedzie
dzialac....