Re: NFS w OS/2.

Autor: Piotr Grzybowski (merlin_at_narsil.asua.org.pl)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 20:04:08 MET

On Tue, 18 Dec 2001 18:24:11 +0100 (MET), Leszek KUBRAK wrote:

>Czy bawi si kto powa niej NFS-em pod OS/2 ?
 tak. nie dziala;-) dobra, dziala, ale: sa problemy z koncami plikow -
nie mam pojecia od czego to zalerzy, bash, cat, mc i tak dalej dzialaja
normalnie, ale fc i wszystko inne wyswietla pliki do pewnego miejsca i
wydaje im sie ze to koniec a tak naprawde brakuje np. polowy - to przy
nfsd lecacym na linuxie... poza tym kretynskie bledy - do ktorych juz
prawie przywyklem, jak np. na linuxie sa zle prawa, jak plik ma 700 to
proba dostepu z osa konczy sie komunikatem o "overflow in buffer"
jak by to cos mialo wspolnego. prawa sa zrabane.
 a jak nfsd dziala pod osem, to wszystko jest ok. tylko ze jak se zrobie
plik z linuxa to nie moge go zmazac z osa:> i to jest jakas porazka...
ja chyba czegos z tym nfsem nie rozumiem;-)

>Pr˘buj to ostanio u ywa i nie bardzo chce dzia a .
>Na lokalnym szybkim czu chodzi bezproblemowo. Przy pr˘bie
>dost pu przez modem (zar˘wno Internet jak i po zenie bezpo rednie)
>lub SDI po kilkunastu/kilkudziesi ciu sekundach pracy wszystko si
>zatyka i po czenie jest tracone.
 na pewno mozesz ustawic timeouty .. dokladnie to jest: "RPC Timeout"
przy mount z osa to jest opcja -t, sproboj... poza tym pomajstruj z nfsd
moze on ma jakies opcje - bo dokumentacja to jest poterzna do tego
szkoda tylko ze nie wiadomo gdzie.
 a tak nawiasem, to jak jest "tracone" to jak dasz mount ponownie to od razu wstaje?

pg

Piotr Grzybowski <merlin_at_asua.org.pl>
Asu'a http://www.asua.org.pl