Re: System nie startuje

Autor: Hubert (hubert_news_at_wp.pl)
Data: Fri 14 Dec 2001 - 17:04:02 MET

> Ale zanim sie sprobuje dobrac do dysku?

Nie wiem dokladnie, ale uzywajac instalacyjnych dyskietek, dwie sie laduja, a odmawia przy trzeciej.
Swoja droga czy OS/2 moze tworzyc jakis log startowy? I jak to zrobic?
Dostep do dyskow poprzez DOSowy ihpfs mam.

> Pogrzb w biosie

Co proponujesz? Dziwi mnie to, ze nie bylo zadnego brzydkiego zamkniecia systemu lub tp. I te same
ustawienia BIOSu byly poprzednio.

> zrob, zeby dyskietki nie dostawaly sie do dysku :)

Tzn.?

pozdrawiam
Hubert