Re: Wazny problem "Unable to operate"

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Fri 14 Dec 2001 - 08:04:39 MET

On Fri, 14 Dec 2001 01:30:26 +0100 (MET), Piotr Grzybowski wrote:

>Czolem!
>
> To glownie do uzytownikow eComStation, ale prosil bym takze o
>odpowiedz innych. Jest wazny problem komunikatu
>"OS/2 is unable to operate your hard disk drive" , jest to jeden
>z problemow ktory wstrzymuje demoCD eComStation, jak i release 1.1.
> Dlatego moja prosba: jesli kto kolwiek dostal taki komunikat przy bootowaniu
>z cd eComStation, prosze o kontakt i o mozliwe dokladny opis tego
>na jakim sprzecie (glownie chodzi o dyski czytniki cd) i czy zostal
>rozwiazany i w jaki sposob. dzieki.

Zarówno z eCS jak i Warp CP 1.
- płyta główna Tyan Tsunami (chipset Intel BX).
- CD-ROM Aztech IDE
- dysk samsung 10 GB

Kilkakrotne podejście do tematu nic nie dało.
Po przełożeniu dysku do innego komputera, zrobieniu instalacji
i powrocie z dyskiem komputer działa jak malinka.

Tego typu problemów nie było z wcześniejszymi dystrybucjami OS/2.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21