Re: VPC na Teamie

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Sun 09 Dec 2001 - 18:47:37 MET

On Sun, 9 Dec 2001 16:27:00 +0100 (MET), Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>A tak pozatym, chyba wykrylem pewien bug w renderingu w mozilli 9.9.6, ktorego nie
>bylo w poprzedniej wersji - zerknijcie prosze na glowna strone teamu, i powiedzcie, czy
>napis "ksiega skarg i wnioskow" po lewej stronie nie wchodzi u was na kolejna kolumne
>tabeli.

Wchodzi, wchodzi. Mam u siebie w bookmarkach wiele stron (w sumie bardzo prostych),
gdzie Mozilla się nie nadaje do niczego. Uważam cały czas, że do starej poczciwej
Netszkapy 4.61 jeszcze jej baaardzo daleko.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21