VPC dla OS/2

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_asua.org.pl)
Data: Sun 09 Dec 2001 - 11:16:59 MET

Witam!

Wpadł mi w ręcę VPC w wersji Preview. Przyznam, że dawno mi tak szczęka nie
opadła jak przy instalacji różnych systemów pod OS/2.
Po pierwsze VPC pozwala bootowanie się ze stacji dysków jak i CD-ROM'a.
Po drugie jeśli w systemie ustawimy sieć jako DHCP mamy łączność pomiędzy
naszym oesikiem a virtualnym pcetem.
Po trzecie, VPC emuluje Sound blastera 16, więc mamy zawsze dźwięk w swoim
wirtualnym PCecie.
Po czwarte marzę już o płycie z dwoma athlonami 1.4, ponieważ prędkość działania na
moich celeronach 433 jest taka jak na P120. IMHO największy problem jest z
wyświetlaniem grafiki. Czekam na wersję która będzie działała w FullScreenie.

Reasumując: VPC jest na prawdę bardzo obiecującym programem. Potzrebny jest do
niego szybki sprzęt, ale możliwości jakie daje nam są imponujące.

Trochę screenshootów wysłałem lewhoo, natomiast dopóki lewhoo nie wrzuci na
stronę teamu dostępne są http://www.asua.org.pl/~dobrawka/vpcos2

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl - ICQ: 18642806
Asua Programmers http://www.asua.org.pl
TeamOS/2pl http://www.teamos2.org.pl
This OS/2 system uptime is 0d 18h 44m 14s 769ms (en).